کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9427 | مشاهده و دانلود: 760294628 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/10 | اعضاء: 318850 | نظرات: 38003
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تردز به کاربران اجازه می‌دهد مکانشان را به اشتراک بگذارند

پلتفرم رسانه اجتماعی Threads متعلق به متا، به نظر می رسد در حال معرفی ویژگی جدیدی برای کاربران است. با این ویژگی جدید، کاربران می توانند مکان خود را به پست های خود اضافه کنند. برخی از کاربران در حال حاضر این تغییر را در برنامه Threads مشاهده می کنند، اما به نظر می رسد در حال حاضر برای همه در دسترس نیست.

هنگامی که این ویژگی فعال شود، کاربران یک سنجاق در کامپوزر پست خواهند دید که می توانند از آن برای اضافه کردن جزئیات مکان استفاده کنند. قابل توجه است که اضافه کردن مکان به یک پست Threads مکان دقیق روی نقشه را به اشتراک نمی گذارد. در عوض، کاربران ایده تقریبی از مکان خود مانند نام شهر، نام خیابان یا رستوران را به اشتراک می گذارند.

 

تردز به کاربران اجازه می‌دهد مکانشان را به اشتراک بگذارند

 

ضربه زدن روی یک پست Threads با مکان، پست های به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران از همان مکان یا مکان را نشان می دهد. گفته می شود این ویژگی مشابه ویژگی برچسب گذاری مکان در پلتفرم دیگر رسانه اجتماعی متا، اینستاگرام است.

هنگامی که به Threads دسترسی به مکان خود را می دهید، لیستی از گزینه های مکان های نزدیک را برای برچسب گذاری به شما نشان می دهد. همچنین می توانید به صورت دستی مکانی را جستجو کرده و آن را به پست Threads خود اضافه کنید. طبق یک اعلامیه درون برنامه ای، متا این قابلیت را برای سفارشی سازی بهتر Threads با نمایش محتوای شخصی سازی شده در مورد مکان های نزدیک اضافه کرده است.

این همچنین می تواند برنامه را کمی مفید تر کند، زیرا می توانید اخبار فوری و سایر رویداد های به موقع را در مکان های نزدیک پیدا کنید. متا همچنین خاطرنشان کرد که کاربران کنترل تغییر این ویژگی را در هر زمان از طریق تنظیمات دستگاه خود دارند. با این حال، حتی اگر مکان خاموش باشد، Threads از آدرس های IP کاربران برای تخمین مکان عمومی استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر، به نظر می رسد ویژگی برچسب گذاری مکان Threads فقط در برنامه موبایل در دسترس است، اما نه در وب. انتظار می رود در روزهای آینده در وب نیز در دسترس باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51099 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/08 تعداد مشاهده: 457
سافت گذر